Veel gestelde vragen
In onderstaande FAQ (Frequently Asked Questions) geven wij antwoord op vragen die veel gesteld worden. Zit uw vraag er niet bij of heeft u een specifieke vraag? Neem dan contact op of stuur een chat. Wij beantwoorden uw vragen graag!
Bestellen & Betalen
Ik heb voor mijn bestelling iets bijzonders te melden, waar kan ik dit doen?Wanneer u op uw winkelwagen klikt, is onderaan aan de linkerzijde ruimte om uw opmerking te plaatsen. Wij lezen uw opmerking zorgvuldig door voor het afhandelen van uw bestelling en nemen indien nodig contact met u op. Bent u dit vergeten te doen bij bestelling, neem dan contact met ons op. |
Mijn bestelling is een cadeau, kan ik dit laten inpakken?Uiteraard. U dient dit wel als opmerking te melden, middels de bovengenoemde manier. Wij zijn bereid de bestelling net als in de winkel, voor u in te pakken. |
Het product dat ik heb besteld blijkt uitverkocht te zijn, wat nu?Wij nemen eerst contact met u op om te overleggen wat uw wensen zijn mocht het product bij ons zijn uitverkocht. Producten die niet voorradig zijn kunnen nageleverd worden. |
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na aankoop, wat nu?Wij sturen automatisch een bevestigingsmail van aankoop uit. Wanneer u deze niet kan terugvinden in uw inbox, kan deze mogelijk in uw spambox terecht gekomen zijn. Wanneer dit niet het geval is, neemt u dan contact met ons op via +31626207170 of info@rotterdambrewing.nl |
Wat is de verwerkingstijd van mijn bestelling?Indien u bestelt op werkdagen voor 15:00 uur, verwerken wij uw bestelling binnen maximaal 2 werkdagen. Wanneer u uw bestelling in het weekend verricht, dan gaan de 2 werkdagen in vanaf de eerstvolgende maandag. We streven echter naar een verzending binnen 24 uur. |
Levering & Retour
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?Nadat we uw bestelling hebben ontvangen, pakken we uw bestelling zorgvuldig en veilig in, in stevige dozen met indien nodig opvulchips. Om duurzaamheid te waarborgen gebruiken wij bij webshop bestellingen zoveel mogelijk karton wat al gebruikt is voor de toevoer van onze voorraad. Wij geloven dat elke brouwerij en elk bedrijf zijn bijdrage kan leveren aan een betere morgen! Na het inpakken van uw bestelling, wordt uw pakket binnen twee werkdagen door ons meegegeven aan één van de in Nederland beschikbare postbezorgers. |
Wat bedragen de verzendkosten?De verzendkosten voor Nederland bedragen € 8,50 voor pakketten tot maximaal 10kg en een pakket omvang van 100x70x50cm. De verzendkosten voor pakketten zwaarden dan 12 kg en groter dan 100x70x50cm worden in overleg afgestemd. U kunt uiteraard ook besluiten uw bestelling gratis bij onze winkel, Verdins Bierwinkel, in Rotterdam af te halen. |
Kan ik mijn bestelling volgen?U krijgt een track & trace code opgestuurd per mail, waarmee u uw bestelling kunt volgen. De track & trace codes worden uiterlijk op de dag van verzending aangemaakt. Tevens krijgt u van ons via een e-mail bericht dat uw pakket aangeboden is bij PostNL. |
Wat is de levertijd?Afhankelijk van drukte bij PostNL, bedragen de leveringstijden van PostNL in Nederland ongeveer 1 tot 2 werkdagen. U begrijpt dat wij geen invloed hebben op de levering van uw pakket door PostNL. De levering is afhankelijk van de drukte bij hen. Is uw pakket niet afgeleverd ondanks de track & trace code, neemt u dan meteen contact met ons op. Wij zullen dit direct oppakken. Natuurlijk zijn bij gebreken hierin de kosten geheel voor onze rekening. |
Er is iets gebroken, wat nu?Het is erg spijtig dat dit gebeurd is! Stuur ons een foto toe van hoe u het pakketje/ bier/glas ontvangen hebt en neem contact met ons op via info@rotterdambrewing.nl. We gaan ons best doen dit zo goed mogelijk voor u op te lossen! |
Hoe retourneer ik een bestelling?U kunt hier simpel de doos voor gebruiken die u van ons ontvangen hebt. Zorg er echter wel voor dat u de doos zelf weer goed sluit. Bewaar de doos dan ook goed! |